תואר ראשון בחינוך מיוחד

תחום החינוך קרץ לכם מאז ומתמיד? אתם רוצים להשפיע על הסביבה שלכם ולהרגיש את תחושת השליחות שעושה לכם כל כך טוב? מתלבטים אם להתחיל ללמוד לימודי חינוך מיוחד?

הגעתם למקום הנכון. וואלה יורם לימודים עושה לכם סדר וכאן כדי לשפוך אור על לימודי חינוך מיוחד.

קודם כל נתחיל בשאלה מה מיוחד בחינוך מיוחד?

חינוך מיוחד הוא חינוך לילדים עם צרכים מיוחדים, כשמו כן הוא. צרכים מיוחדים כוללים מגבלות כמו אוטיזם, פיגור שכלי, לקות למידה בדרגה כזו או אחרת, בעיות קשב וריכוז ברמות שונות ועוד. החינוך המיוחד מותאם ומונגש במיוחד עבור המגבלות הללו ומוביל את כל מי שזכאי לו בגילאי 3ועד 21 להתאמות ולליווי הנכון לו שיובילו אותו להצלחה.

מה תעשו בפועל לאחר לימודי חינוך מיוחד?

האמת, שהתשובה לשאלה הזן תלויה מאוד בהתאם לסוג האוכלוסייה בה תבחרו לטפל וכן במסגרת הלימודים בה תבחרו לעבוד.
ישנן מסגרות לחינוך רגיל המוסיפות אליהן חינוך מיוד וישנן מסגרות המיועדות רק לחינוך מיוחד.
בכל אופן, אנשי החינוך המיוחד מלווים את התלמידים בעלי הצרכים המיוחדים לא רק בחומר הלימודי ושמים דגש גדול יותר על הפן האישי.
אני חינוך מיוחדים דואגים להעצמת תלמידיהם, חיזוקם, נותנים להם תחושת חום ואהבה וגורמים להם להאמין שהם יכולים לעשות הכל אפילו עם המוגבלות שלהם.
בעיני תלמיד בעל צרכים מיוחדים, המורה הוא הרבה יותר ממורה אצל תלמיד ללא צרכים מיוחדים.
הרבה מעבר לאיש חינוך, הוא האוזן הקשבת שלו, היד המכוונת שלו והדוגמה האישית שלו.
בנוסף, אם תבחרו לעסוק בחינוך מיוחד, תצטרכו להתמודד עם קשיים תקשורתיים, רגשיים וחברתיים ולשתף פעולה עם גורמים שונים כמו פסיכולוגים, קלינאי תקשורת ועוד שכולם באים לחזק ולהעצים את התלמיד בעל בצרכים המיוחדים.

אילו תכונות צריכות להיות לאנשי חינוך מיוחד?

דעו לכם, שלימודי חינוך מיוחד אינם מתאימים לכל אחד, וכדי ללמוד חינוך מיוחד צריך להיות מיוחד בעצמך. אם אתם מתלבטים האם לימודי חינוך מיוחד מתאימים לאדם שאתם שאלו את עצמכם את השאלות הבאות..
האם יש לכם סבלנות וסובלנות להתנהגויות היוצאות מגדר הנורמה? האם יש לכם יכולת הכלה וקבלה גבוהה של האחר? האם אתם יכולים לשאת בתסכול שיגיע אליכם לפעמים בעקבות כך שהשקעתם מאמצים רבים ונתתם את כל מה שאתם יכולים אך לא קרתה התקדמות מצד הילד?
אם עניתם כן על השאלות האלה, כנראה שעולם החינוך המיוחד מתאים לכם.

  מסלולי לימודים -







יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.