הכירו את מכללת שחקים סייבר

אין זה סוד כי ישראל מיצבה את עצמה כמעצמת הייטק בעלת שם עולמי. עם יחידות מודיעין ומחשוב מתקדמות המשכללות את פעילותן במלחמה כנגד האויב ואבטחת המידע, ועם שפע של חברות הייטק, טבעי יהיה שהדור הצעיר ייעד את עצמו כבר בגיל בית ספר, אל עבר עמדות מפתח בפיתוח, קוד ותוכנה.
אם ילדיכם מבלים שעות רבות אל מול המחשב, ולתחושתכם ניתן להפוך את אהבתם לעולמות המחשוב לכדי ידע מקצועי בעל דרישה מוכחת בחיים הבוגרים; במכללת שחקים סייבר ידעו כיצד לתת לכישרונם את אור הזרקורים.

אודות המכללה

מכללת שחקים מתמחה בלימודי קוד, תכנות וסייבר לילדים בגילאי יסודי ועד לתיכון, ופועלת על בסיס שתי מתכונות: האחת פרונטלית, והשנייה מקוונת עם קורסים המועברים LIVE באמצעות תוכנת הזום.

המכללה פעילה בכ-40 מוסדות חינוך ברחבי הארץ ובהם החוגים מועברים פרונטלית בכיתות המחשב. אולם על אף פעילותה הענפה בלימוד הפרונטלי, עיקר חוגיה מועברים באופן מקוון בזום, דבר המאפשר את הרישום לילדים וילדות, נערים ונערות מכל רחבי הארץ.

בין מסלולי הלימוד הבולטים של המכללה ניתן למנות את קורסי המיינקראפט המוצעים לילדים ובני נוער, לימודי סייבר קידס ובגרסתם לבני נוער העונה לשם קורס האקר פרו, ולימודי שפת התכנות פיית'ון.

שיטת הלימוד

במכללת שחקים, עיקר הדגש ניכר על לימוד חווייתי, לימוד המתבסס על מקרי בוחן אמיתיים, משחקי תפקידים ועלילות המכניסות את הילדים הישר אל תוך האקשן.
קשה יהיה להבין את שיטת הלימוד מבלי להכיר את המסלולים המוצעים במכללה.

קורס מיינקראפט

תכנית לימוד המתבססת על המשחק הפופולרי ביותר בעולם. מיינקראפט מתאפיין בעולם וירטואלי ובו משחקים ילדים וילדות מכל רחבי הגלובוס.

יוצרי המשחק יצרו את גרסת ה-Education של מיינקראפט, ובה ניתן לבצע שינויים הלכה למעשה בעולם הווירטואלי, דרך פקודות קוד. הקורס מלמד את הילדים 3 טכנולוגיות קוד: סקראצ', JavaScript ושפת ה-Python.

מדובר בקורס שהוא הנאה צרופה, ובו הילדים משנים את המשחק, משנים את כללי הפיזיקה, ולומדים 'על הדרך' מיומנויות רכות חשובות דוגמת קוארדינציית מחשב, אנגלית [שכן כל הפקודות נכתבות באנגלית] והיבטים מעולמות הפיזיקה ומדעי החשמל.

קורסי הסייבר

הן בקורס סייבר קידס לילדים והן בקורס האקר פרו לנוער, לומדים המשתתפים כיצד לבנות אתר אינטרנט [ובמקרה של האקר פרו בונים רשת חברתית], דרך טכנולוגיות קוד הנרכשות צעד אחר צעד.

כחלק מן הלימוד החווייתי, המשתתפים והמשתתפות לא רק בונים את הפלטפורמות, אלא גם נכנסים לנעליהם של ההאקרים ומבצעים מתקפות האקינג שנועדו לנצל פירצות קוד.
וזה? זה רק על קצה המזלג.

סגל מקצועי ומיומן

מייסד המכללה עידו דויטש, כמו גם כלל צוות המרצים והמרצות שבמכללה, מורכב מבוגרי תארים רלוונטיים, יוצאי יחידות טכנולוגיות מובחרות ובעלי ובעלות עסקים המגיעים מתוך התעשייה עצמה.
כחלק מן הגישה הלימודית, המטרה היא לא רק לבסס ידע בכתיבת קוד, אלא להעניק את התמונה המלאה: כיצד משתמשים בו? לאילו מטרות? והיכן כל תכניות הלימוד הללו יכולות לפגוש אותנו בעתיד?

כל שאלה והתייעצות, ניתן לבקר ישירות באתר
מכללת שחקים https://www.shchackim.co.il/ , ובו מפורטות תכניות הלימוד, כמו גם סילבוסים ומאמרי מידע המספרים על מהלכי הלימודים.
למכללה צוות של יועצי ויועצות לימודים אשר ישמח לעמוד לשירותכם, ולספק מידע מקיף על כל תכנית ותכנית.
הקורסים אינם מצריכים ידע מקדים במחשבים, למעט זיקה טכנית בסיסית, אנגלית ברמה בסיסית [הכרת האותיות וקריאת מילים בסיסיות]. חלק מתכניות הלימוד, ייתכן ויצריכו ראיון קבלה קצר אל מול סגל התכנית.

  מסלולי לימודים -







יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.