לימודי הנדסת תוכנה

לימודי הנדסת תוכנה מתמקדים בפיתוח תוכנות איכותיות על ידי טכנולוגיות מתקדמות המבוססות על מדעי המחשב. במסגרת לימודי הנדסת תוכנה רוכשים התלמידים ידע רב והכשרה בתחומי מבנה מערכות והפעלה, מעגלים משלבים, מערכות תכנה , מיקרו מחשבים, מערכות מסד מחשבים ונושאים רבים ונוספים הקשורים להנדסת תוכנה, פיתוח מערכות מידע וניהול פרויקטים.


  מכללות ומוסדות לימוד בהם מתקיימים לימודים בתחום: לימודי הנדסת תוכנה

אורט בראודה - הנדסת תוכנה
מכללת אפקה
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים
המכללה האקדמית ספיר - לימודי הנדסה


  מסלולי לימודים - לימודי הנדסה

לימודי הנדסה לתואר
לימודי הנדסה תואר ראשון
לימודי הנדסת אלקטרוניקה
לימודי הנדסת תרופות
לימודי הנדסת מחשבים
לימודי הנדסת תעשייה וניהול
לימודי הנדסת תעשיה וניהול
לימודי הנדסת חשמל
לימודי הנדסה אזרחית
לימודי הנדסת תוכנה
לימודי הנדסת בניין
לימודי הנדסת מכונות
לימודי הנדסת מזון
לימודי הנדסה גנטית
לימודי הנדסה כימית
לימודי הנדסה וניהול
לימודי הנדסה בירושלים
לימודי הנדסה בצפון
לימודי הנדסה רפואית
לימודי הנדסה ביו רפואית
לימודי הנדסה ימית
לימודי הנדסה ערב
לימודי הנדסה בתל אביב

נהוג לומר שהמחשב הוא אדון הקידמה, אך טעות היא. אדונית הקידמה היא התוכנה, המחשב הוא רק הכלי שבאמצעותו היא פועלת.
בעולם המערבי כל אדם מוקף בתוכנות מרגע קומו בבוקר; השעון המעורר בפלאפון, המערכות ברכב, המחשב במשרד, מכונת הקפה, המעלית, הקופה בסופר, הכספומט, המקרר, הסטריאו ועוד. טרם החילונו לדבר על התוכנות המצויות בשירות הצבא, הרפואה, הכלכלה, המחקר המדעי והתעופה. התוכנה היא השפה שבה האדם מתקשר עם המכשירים החשמליים שסביבו ומורה להם כיצד לספק את צרכיו.
יוצא איפוא שהנדסת תוכנה היא למעשה ההנדסה השולטת בהווה והמעצבת את העתיד. הנדסת תוכנה לוקחת בחשבון מהם הצרכים עליהם נדרש לתת מענה ובאמצעות הכלים והשיטות השונות, בונים מהנדסי התוכנה את התוכנה שתיתן את הפתרון לאותו צורך.
מהנדסי תוכנה מבוקשים מאוד בשוק העבודה, המקצוע שלהם מוערך ועבודתם מאתגרת ומספקת. לפיכך, לימודי הנדסת תוכנה הם אחד התחומים המבוקשים ביותר ללימודים בישראל.
לימודי הנדסת תוכנה מקנים לסטודנט את כל הכלים הדרושים לצורך תהליך יצירת תוכנה מתחילתו ועד סופו, לרבות: תכנון, פיתוח תוכנה, כתיבת שפת תוכנה, עיצוב, אחזקה, אבטחת תוכנה, יישום ועוד. לימודי הנדסת תוכנה כוללים התמחויות שונות בתחומים: מחשבים, מתמטיקה, הנדסת רשתות, מערכות תקשורת ועוד. הסטודנטים בלימודי הנדסת תוכנה נדרשים להגיש פרויקט גמר שהינו תוכנה הנותנת מענה על צורך הקיים בשוק. בסיום הלימודים מקבל הסטודנט תואר B.Sc בהנדסת תוכנה.
לימודי הנדסת תוכנה נלמדים בכל הארץ על ידי מוסדות שונים. האוניברסיטאות המציעות לימודי הנדסת תוכנה הן אוניברסיטת בן גוריון בבאר שבע ואוניברסיטת תל אביב.
מוסדות אקדמיים נוספים המציעים לימודי הנדסת תוכנה הם: המכללה האקדמית כנרת, המרכז האקדמי רופין, מכון לב, מכללת שנקר, המכללה להנדסה אורט בראודה, המכללה האקדמית ספיר ועוד.
ציוני הסף הנדרשים עבור קבלה למגמה של לימודי הנדסת תוכנה, משתנים ממוסד אחד למשנהו. המוסדות המקלים דורשים ציון פסיכומטרי של 620 נקודות ומעלה וממוצע בגרויות של 80 לפחות. המוסדות המחמירים יותר, כמו האוניברסיטאות, דורשים ציון פסיכומטרי של 700 ומעלה.
אם אתם אוהבים קידמה ויש לכם יכולת חשיבה אנליטית ויצירתיות גבוהה – מקומכם בלימודי הנדסת תוכנה. אז קדימה אל הקידמה!




יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.