מכינה קדם אקדמית


מכינה קדם אקדמית מכשירה את הסטודנטים ללימודים אקדמיים במוסדות להשכלה גבוהה, מכללות ואוניברסיטאות. מכינה קדם אקדמאית מקנה כלים, ידע ומיומנויות על מנת לאפשר לסטודנטים לעמוד בתנאי הקבלה הדרושים למוסד הלימודים ומסלול הלימודים המבוקש.


  מכללות ומוסדות לימוד בהם מתקיימים לימודים בתחום: מכינה קדם אקדמית

מכינה קדם אקדמית אוניברסיטת תל אביב
אורט הרמלין נתניה
מכללת ספיר - מכינה קדם אקדמית
מכללת אפרתה - מכינה קדם אקדמית
אוניברסיטה העברית ירושלים - המכינה האוניברסיטאית
מכינה וינגייט
המכללה האקדמית גליל מערבי
מכללת אוהלו - מכינה קדם אקדמית
המכללה האקדמית כנרת
המכללה האקדמית להנדסה אורט בראודה
מכינה קדם אקדמית אוניברסיטת בן גוריון
מכללת אפקה
מכללת רעננה
המכללה האקדמית להנדסה ירושלים
המרכז האוניברסיטאי אריאל
המכללה האקדמית תל חי
המכללה האקדמית אשקלון
המכללה האקדמית נתניה


  מסלולי לימודים - מכינה

מכינה קדם אקדמית
מכינה לבגרות
מכינה אדריכלות
מכינה ללימודים בחו"ל
מכינה לעיצוב
מכינה טכנולוגית


מועמד המבקש להתקבל למסלול אקדמי, חייב לעמוד בממוצע הציונים הדרוש, בבחינות הבגרות והבחינה הפסיכומטרית, על מנת שהמוסד האקדמי יקבלו. בשיטה זו, מסוננים לעיתים קרובות תלמידים שיכלו להצליח מאוד בלימודים, אולם נתונים אישיים שונים מנעו מהם להגיע לרמת הציונים הדרושה. הללו יכולים להיות: עולים חדשים, בעלי בגרות חלקית, בוגרי מוסדות לימוד חרדים, אנשים בני 30+ ועוד. בנוסף לכך, ישנם מסלולי אקדמיה שתנאי הקבלה שלהם כוללים ריאיון אישי, הצגת תיק עבודות, ניסיון תעסוקתי קודם וכדומה.
דבר זה הביא להולדתה של מכינה קדם אקדמית . מטרתה של תוכנית לימודים זו הינה להוות מעין דרך עוקפת עבור אלו המעוניינים להתקבל למסלול אקדמי מסוים, אך לא עומדים בכל דרישות הסף שלו.
מוסדות שונים, מציעים מכינה קדם אקדמית שבסוף לימודיה מקבל הסטודנט תעודת סיום מכינה. בדרך כלל תעודה זו תאפשר לו להתקבל למוסד האקדמי שבו התקיימה המכינה. חלק מהתעודות יכולות לסייע לו להתקבל גם במוסדות אחרים.
מכינה קדם אקדמית נמשכת ברוב המקרים שנה אחת או שנתיים. היא כוללת קורסים רבים, חלקם בתחומי הבגרות החשובים: מתמטיקה, אנגלית ומדעים וחלקם עם נגיעה למסלולי לימודים ספציפיים.
תוכנית מכינה קדם אקדמית יכולה להיות מותאמת הן לרקע של הסטודנטים הלומדים במסגרתה והן למסלול האקדמי שאליו שואפים הסטודנטים להתקבל.
קיים מגוון רחב של תוכניות מכינה קדם אקדמית: מכינה לבני 30+, מכינה לעולים, מכינה ללימודי עיצוב, מכינה ללימודי משפטים, מכינה ללימודי טכנולוגיה, מכינה ללימודים בחו"ל, מכינה ללימודי הנדסה ועוד. יש מכינות שמקיימות מסלולי ערב; יש מכינות המותאמות לאנשים עובדים; יש מכינות לדתיים המקיימות לימודים נפרדים לגברים ולנשים; יש מכינות שעוזרות בהכנת תיק עבודות.
חיפוש לימודים באינטרנט יאפשר לך למצוא מכינה קדם אקדמית שתתאים לך כמו כפפה. אז אם החלום האקדמי שלך נמצא מאחורי חומה גבוהה ובלתי עבירה של דרישות סף, אל תאמר נואש! היכנס לאינטרנט ומצא מכינה קדם אקדמית שתכניס אותך לתוככי מבצר האקדמיה ותעזור לך לכבוש מקום של כבוד בתוכו.




יעוץ לימודים
שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
מאשר/ת תנאי השימוש
היסטוריה של הביטוח הלאומי
לימודי מנהל עסקים
לימודי משפטים
הכנה למבחן פסיכומטרי
לימודים
רכבת ישראל

  לימודים    |    הוסף למועדפים    |    כתוב לנו    |    פרסום באתר  בניית אתרים PGN.co.il
 כל הזכויות שמורות: ינשוף לימודים / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ Copyright © 2005   www.ylimudim.co.il   All rights reserved 

ינשוף לימודים הוא אתר לימודים המאפשר לגולשים קבלת מידע לימודים בתחומים שונים בתחום השכלה גבוהה: תואר ראשון, תואר שני, מנהל עסקים, לימודי משפטים, מדעי ההתנהגות, לימודי הנדסה, הנדסאים, חינוך, הוראה, תקשורת, מדעי המחשב, מדעי הרוח, מדעי החברה ועוד. כמו כן מפנה האתר לתחומי לימודים נוספים כגון לימודי תעודה, קורסים, השתלמויות, חוגים, סדנאות, לימודי מחשבים, לימודי עיצוב, אדריכלות, רפואה משלימה, לימודי שוק ההון, ועוד. ינשוף לימודים מפנה גם למידע על קורסי פסיכומטרי, קורסי בגרות, מכינות קדם אקדמיות.